Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 13:40:36 +0200

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/03813 
aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Turvalepa küla, 11230 
Harju-Risti - Riguldi - Võntküla tee// Võntküla, 7760008 Tangi-Kurgemaa// 
7760009 Koorejaama-Härma tee// 7760017 Võntküla tee// 9 
Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee// Eriku-Madise// Kaasiku// Kapa// Kopra// 
Lepiku// Liiso-Jüri// Lutsi tee// Mardi// Oolu// Selja-Madise// Tooma// 
Uue-Hansu// Võluvälja (PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26911565>  (menetlus nr: 
418047), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (MARJE HIIESALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister